lunes, 3 de abril de 2017

Qui som les "GOOGLES"?

Hola! Som:
La Júlia: m'agrada ballar i estar amb els amics♬♩👩💃😃
La Marta: m'agrada llegir, menjar 🍩 i anar per la muntanya amb la família i els amics. Odio enfadar-me amb la meva germana 😛.
La Carla: m'agrada tocar el piano i llegir , no m'agrada la pizza ni el formatge.🍕🍪
La Sara: a mi també m'agrada ballar i llegir📗, també tocar el piano, cantar i montar a cavall.🐎
La Laia: a mi m'agrada cantar, menjar xocolata negra i tocar el piano🎤🎹😃

La nostra tutora del treball és la Srta. Roser Mesa.

Som unes concursants de Consumópolis, on en aquest blog explicarem uns consells per fer un ús responsable de:

- Les TIC ( tecnologies de la informació i la comunicació )
- Les compres per internet
- Jocs en línia

Per a fer-ho hem preparat dos vídeos i una presentació feta amb un programa que hem après a fer servir i que es diu "Powtoon".

Esperem que aquest blog us ajudi a millorar la vostra seguretat quan estigueu connectats a les xarxes socials o internet.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Qui som les "GOOGLES"?

Hola! Som: La Júlia: m'agrada ballar i estar amb els amics♬♩👩💃😃 La Marta: m'agrada llegir, menjar 🍩 i anar per la muntanya amb...